Brand

Je mnogo više od dizajna, jer dobar dizajn služi brendu.

Šta je za mene brand? Možda 3 reči najbolje opisuju kako ga doživljavam: jednostavnost, konzistentnost i snaga.

Jedan od dobrih primera ovoga je onaj marketinški slogan za Peščanik: Ako vam je dobro onda nista. Jednostavno i jako, a time sto ga novinari konzistentno koriste u reklami kao i u svojim tekstovima (ne bukvalno te reci, nego njihov podtekst) njihova komunikacija ispunjava sva tri (moćna) principa jednog brenda.

Trebalo bi da je u brendiranju, kao i u životu, priča koju pričamo uvek usmerena na to da gradimo poverenje, ona je jasna, razlikuje se od drugih i izaziva emociju. Ali kao i u životu, i u marketingu ovo znaju samo najbolji timovi i brendovi.            

Spremna za prezentaciju u Požegi 🙂

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *